Proud Mama

Nu var det längesen igen

Publicerad 2009-05-10 09:41:33 i

Jag vill ju uppdatera ofta men om jag väl sätter mig vid datorn så fastnar jag där och nu vill man ju helst vara ute. Jag är dessutom ledig i helgen så igår var jag och klippte mig och gjorde slingor och sen åkte vi till Birsta och kollade på Boom, en inredningsbutik, men där fanns inte mycket att hurra för tyvärr. Vi hittade dock ett matbord som kanske kan få följa med hem längre fram. På kvällen kom Jonas, Sanna och Hugo och vi åt lax med klyftpotatis och avokadosås. Idag får vi se vad som händer, vi kanske åker upp till mina päron och hälsar på. 



Elliot blev kär i en motorcykel på lekplaneten, den kanske är liite stor ännu bara=)



Trött prins på väg hem i bilen.



Elliot ville mest dra i Hugos tröja.



Och så här blev resultatet hos frissan.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-12 09:15:59

Sötnosar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela