Proud Mama

Bröllopsyra

Publicerad 2010-06-20 10:35:31 i

Igår jobbade jag som sagt till kl 17.15 men sen skyndade jag mig hem för att se på bröllopet, det var ju så roligt att man fick se så mycket. Det händer liksom inte varje dag att Kronprinsesan gifter sig. Vad fina de var, och de såg så otroligt kära ut, ingen kan ha missat det. De har ju ändå varit tillsammans i åtta år redan, och är fortfarande så gulliga med varandra.

Hampus hade gjort sin special-pizza med mozzarella, ruccola och prosciutto. Vi satt framför tv:n och åt dagen till ära.










Elliot gillar pizza.




Idag har vi varit ute en sväng och killarna är fortfarande ute, jag höll på att frysa ihjäl i den här kalla blåsten så jag gick in men har jätte dåligt samvete för att jag inte passar på att vara ute med dem innan jag ska jobba.















Nu måste jag släpa mig till jobbet sista dagen innan semestern. Ha en bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela