Proud Mama

Linda ♥ Blocket

Publicerad 2010-05-12 10:11:38 i

Ja lite väl mycket gratisreklam från en som är totalt osponsrad men ändå. Man måste bara älska blocket. La upp min första annons igår kväll vi tio och imorse hade jag redan en köpare på en av möblerna=). Det har även kommit till min kännedom att färgen på byråerna har utgått ur sortiment så därför är de kanske lite mer eftertraktade. Kan man ju hoppas. Finns det inget mer vi kan sälja???

Elliot är i alla fall på dagis idag så jag hoppas det går bra, han tyckte det var skoj att träffa sina kompisar igen så det borde inte vara nån fara. Jag ska väl kanske röja lite och eventuellt plugga. Imorgon är det tänkt att jag ska jobba och jag hoppas verkligen jag mår bättre då för det går långsamt, ska jobba fredag, lördag, söndag också för den delen, hur ska detta gå?





Den här byrån är också till salu för 1000 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela