Proud Mama

I'm back!

Publicerad 2011-01-20 21:07:45 i

Efter en välbehövlig paus har suget efter att blogga nu infunnit sig igen=).

Idag har varit en intensiv dag. Vi började med tvättstugan samtidigt som vi bakade muffins, men Elliot och jag hade lite olika uppfattning om vad han klarar av och inte så det slutade med ett krossat ägg och mjöl överallt, "ELLOT KAAAN!!! Tyckte han.





Efter vi kom upp från tvättstugan och hade ätit lunch och Elliot hade somnat blev jag så trött så jag hade kunnat injecera en red bull om jag hade haft en...men då var det bara att röja upp i köket och hänga tvätt och dammsuga.

På eftermiddagen kom Elliots kompis Emil och hans mamma Birgitta hit och fikade muffins och pepparkakshus. Super mysigt! Jag får ångest över att vi inte har fått ut julgranen än....jag vet!! Jag vet bara inte hur vi ska få ut den, jag jobbar på det.





Jag har inte gjort så mycket annat än sy de senaste kvällarna och nätterna, därav min trötthet, men det artar sig! Så jag borde sätta mig en stund ikväll också men det blir inte till kl ett som igår..

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2011-01-20 21:40:55

"anne-momomos" älskling är helt underbar!!!

Postat av: mamma

Publicerad 2011-01-20 21:43:08

Felstavning!!!! "anne-momos" ska det vara förstås!!!

Postat av: Linn

Publicerad 2011-01-20 23:04:16

Va stor han har blivit!!! Har inte sett han på jättelänge! Så roligt att du lägger upp lite här så man kan hänga med lite från en annan stad! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela