Proud Mama

Helgen

Publicerad 2011-07-18 11:09:16 i Nonsens

I lördags åkte vi till mina föräldrar och hälsade på en sväng. Fikade en massa gofika och grillade. I söndags var vi bjudna till Emeli på födelsedagskalas=). Hon är kanske ännu mer baktokig än vad jag är;) och jag vet inte hur många sorter hon hade bakat, super gott och super kul att få ses! Idag fyller hon år så många grattiskramar till dig!!!=)

Efter vi hade varit hos Emeli åkte vi hem och grillade lite mer. Hampus kompis Andreas kom och hälsade på och åt med oss, vi satt på balkongen tills kl va tio tror jag. Härliga tider!

Nu blir det till att öka takten, dags att parkera sig vid symaskinen. Igår var det symaskinens dag förresten, så kom ihåg att ta hand om era maskiner lite extra??





Emeli, hon kan hon:)





Mamma med för den delen...:)





Loppisfynd!

Kommentarer

Postat av: systerslarvig

Publicerad 2011-07-20 13:00:53

Kul att ni kom!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela