Proud Mama

Praktvurpa

Publicerad 2011-11-18 12:49:37 i Nonsens





Ja, nu har jag gjort mitt för den här vintern så nu är jag klar. Om någon befann sig på fredsgatan vid tio tiden så skrattar de nog fortfarande. Det gör inte jag dock, jag kommer inte göra det imorgon iaf...

Det var ingen dålig uppvisning, jag var fullständigt oförberedd, benen flög rakt upp men jag måste ha bra reflexer för jag hann iaf ta emot mig med armarna, och svanskotan...

Så om ni undrar så är det halt ute, väldigt halt ute! Det kanske hör till historien att jag halkade två gånger till innan jag kom ner på stan. Inte med lika förödande resultat men ändå.

Håll er inne för Guds skull!



Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2011-11-18 15:55:43

Men snälla Linda!! Nu får du skaffa broddar eller skor med bättre sulor. Tack och lov att du inte bröt något.

Postat av: mamma

Publicerad 2011-11-18 15:56:00

Men snälla Linda!! Nu får du skaffa broddar eller skor med bättre sulor. Tack och lov att du inte bröt något.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela