Proud Mama

#%€#&?%#!!!!!

Publicerad 2008-12-17 14:38:24 i

Ni vet de där fina pepparkakshjärtana som jag hade bakat och dekorerat så fint med kristyr...jag har precis kraschat allihop!!!! 
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!! En liten lätt fråga. Varför ska man göra sig för??? Jag blir så arg! Jag stod på stolen i köket och höll som bäst på att hänga upp dem i ett fint snöre som jag köpte igår men så vaknar Elliot så jag ska lägga ifrån mig ett av dem när jag tappar det, på dem andra(!) Så idiotiskt och så typiskt mig! Jag vill grina! Blää! Jag varken hinner eller orkar baka nya dumma pepparkakshjärtan. Punkt!

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2008-12-17 14:50:59

Men snälla gumman, det är en världslig sak. Det kunde ju varit du som ramlat ner från stolen och kanske brutit benet!!! Vi fixar nya hjärtan.

Postat av: beccawiklund

Publicerad 2008-12-17 18:24:13

Haha, jag håller med siv jag. Men förstår verkligen hur du känner! Man blir så fruktansvärt arg och less på sig själv. Men se det från den ljusa sidan, det kunde varit du som hade ramlat istället.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela