Proud Mama

Guten Morgen!

Publicerad 2008-12-17 11:20:56 i

Idag har vi inte gjort något ännu utom att äta frukost och nu sover Elliot igen. Han har varit så duktig i natt, somnade för det första kl sju igår kväll och det har ju inte hänt sedan....nä jag kan inte komma ihåg när det hände sist och vaknade efter nio idag igen, nu börjar det likna nåt. Bra att han brås på mamma:P.

Vi har väl inga direkta planer idag, jag måste köpa klart julklapparna, jag blir galen! Har tre stycken kvar varav två borde vara urlätta att hitta något åt men det ska ju vara genomtänkt också. Den andra är fortfarande pappa, suck, plus att han fyller år på fredag också. Vad göra? 

Nä nu måste jag passa på att snygga till mig lite medan E fortfarande sover. 

/Later

Kommentarer

Postat av: beccawiklund

Publicerad 2008-12-17 18:22:21

Men hjälp vad länge han sov! haha, skönt för dig iaf, jag skulle bli galen om han sov så lite som han gör. Men nu börjar det likna nåt :P.

Tack för det du skrev förut, jag blev jätteglad!

Kram :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela