Proud Mama

BEN & JERRY'S

Publicerad 2008-11-18 18:55:13 i

Jag har bara en sak att säga mmmmmmmmmm.....mm. Har just testat den godaste glassen jag någonsin smakat! Vaniljglass med chokladbrownies och hallonsås. Hampus ringde när han var på väg hem ifrån jobbet och frågade om han skulle köpa hem något och mitt svar är nästan alltid Ben & Jerry's glass:P Är barnsligt förtjust i den, men man behöver ju inte ha så dåligt samvete för en del av vinsten går ju till välgörande ändamål! Mer glass till folket!

Kommentarer

Postat av: Anna V

Publicerad 2008-11-18 20:54:53

Jag älskar också Ben & Jerry's! Där kan vi snacka RIKTIG glass och ingen blaskig sockerglass från GB =)

Postat av: Emmie

Publicerad 2008-11-19 16:53:22

Inget slår B&J <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela