Proud Mama

God morgon Sverige!

Publicerad 2008-11-01 11:07:09 i

Idag lyser solen i Göteborg =) och kors i taket men jag har sovit som ett barn tio timmar i ett sträck för första gången sedan Elliot föddes för snart sju månader sedan. Var tvungen att kliva upp 09.40 för annars skulle jag fått huvudvärk för att jag inte är van att sova så länge:P

I dag står shopping på kalendern och förhoppningsvis kanske jag hittar några julklappar till familj och vänner (och inte bara mej själv:P) Hittade i alla fall en grymt fin dataväska igår på ordning och reda som även går att använda som lite större kuvertväska. Den får troligtvis följa med hem...det var även rea på den.

Jag hittade ingen bild på den som jag ska köpa men de här var också väldigt fina, Ordning&Reda är nog min nya favorit butik, det behövs mer av den "varan" i mitt liv, *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela