Proud Mama

I go nuts!

Publicerad 2008-10-31 13:40:27 i Resor

Som det var sagt så skulle jag ju åka till Götet i morse, eller morgon
och morgon kl 04.00 fick jag släpa mej ur sänghalmen. Dock hade jag
endast sovit två!! timmar på hela natten för kl 24.00 började lilleman bli
oroligt eftersom han hade blivit snorig och täppt i näsan och inte kunde
andas och suga på nappen samtidigt :P

Så sen kunde han inte somna om utan låg och vände och vred på sig
bra länge, vilket gjorde att jag inte kunde sova för jag låg och lyssnade
på honom. Sen vaknade han kl 03.00 igen och katastrofen var total så han
fick komma över till vår säng. Till saken hör att han inte kan koncentrera sig
på att sova i samma säng som oss för då är det mycket roligare att ligga och pilla
Hampus i ansiktet. Vilket inte är lika uppskattat av pappsen=) Efter att han hade 
fått näsdroppar (och att ge näsdroppar i bäckmörker till en bebis på sex månader med
minimala näsborrar som skakar
på huvudet det värsta han kan och är skitarg på mamma för att han minsann inte vill
ha nån saltlösning inkörd i näsan då är det inte helt lätt...) så somnade han iaf. Jag sov 
ungefär två timmar sammanlagt!

Kvart i fem stod jag iaf klar utan för porten och väntade på taxin som skulle ta mej
till stationen. Den var beställd till kvart i men dök upp två minuter i efter att jag hade 
ringt och ondgjort mej över att de inte hade kommit än. Morgonhumöret är som
sagt inte det bästa...Hann precis med tåget som gick tio över men det slutar inte där....

När jag sätter mej på min plats så känner jag att nått är fel på stolen, enda sättet att 
sitta på är helt ihopsjunken. När konduktören kommer så frågar jag honom om han kan kolla om nåt är fel och när han gör det så rasar hela stolen ihop! Bokstavligt talat, ryggstödet och sittsen ramlar ner på golvet, han försöker fixa det och när han gör det så ställer han ifrån sig ryggstödet med skruvarna nedåt på min nya marc jacobs väska som jag invigt för dagen! Tänk inte på det för all del den var ju ändå så himla billig!! Han lyckas i alla fall inte laga den utan jag får hoppa runt som en jojjo på sätena hela vägen ner!  

Det var min resa kort sammanfattad men nu är jag i alla fall framme så nu ska väl inget mer kunna
gå fel, eller?

Ha en bra dag!!

Kommentarer

Postat av: nils

Publicerad 2008-10-31 13:49:31

vilken bra dag och natt du haft:)

Postat av: H

Publicerad 2008-10-31 14:05:24

hihi, älska dig! puss

Postat av: Anna V

Publicerad 2008-11-02 21:49:36

Vilken natt och vilken rolig tågresa du verkar ha haft! Hehe... Hoppas du kom dit helskinnad!

Postat av: Syster slarvig

Publicerad 2008-11-03 17:57:40

Wow, vilken underbar start på helgen :) Hoppas resten av helgen blev bättre (och av shopping-bilderna framöver så gissar jag att det blev just så). Kramen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela