Proud Mama

Allvarligt?

Publicerad 2009-04-09 09:58:47 i

Vad är det för väder vi har? Ska man vara tvungen att gå igenom det här eländet varje år? När det väl börjar bli lite sol och värme så blir det bakslag med snöslask, mulet och dessutom kallt. Jag vill ha vår nu!!!!! Jag vill kunna använda vårjackor, ballerinaskor, jeansshorts och klänningar m.m. m.m. Har inte sett en enda tussilago! (vilket också kan bero på att vi bor mitt i stenstan, men ändå!) När jag tänker efter så vände det och blev riktig vår efter att Elliot föddes förra året och eftersom han fyller år i morgon så får jag väl hoppas att det vänder i helgen, det är mitt sista hopp. Men trots vädret så finns ett stort vårtecken utanför vår port, gruset är borta från trottoaren! Det tackar vi för!

Kommentarer

Postat av: beccawiklund

Publicerad 2009-04-10 23:38:58

på torsdag kan jag lova att det blir annorlunda. jag hade inte heller sett en enda tussilago. MEN, i Åre är det minsann annorlunda. Det verkliiiigen kryllar av dom i ALLA slänter. Helt underbart :D , och superfint väder och varmt och vårigt ;D

Se fram emot det ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela