Proud Mama

Snark

Publicerad 2009-04-03 19:23:52 i

Är helt trött och slut efter den här veckan. Less på det mesta. Det behövs städas här hemma men jag orkar inte bry mig. Vill inte jobba i helgen, vill inte vill inte vill inte!!! Men som den jag är så har inte fixat nån som kan jobba i stället för mig trots att det kanske hade gått om jag hade varit ute i tid. Vill inte jobba fler helger överhuvudtaget. Vi går bara om varandra, Hampus jobbar ju på veckorna och jag som sagt helgerna. Vi hinner ju aldrig göra nånting tillsammans. Vi har i alla fall skrivit kontrakt idag, det är ju positivt fast det har inte gått in än. Har fått avslag på ett av jobben jag sökte, det bidrar också. Försöker muntra upp mig med bra musik, får väl se hur det går. Elliot sitter och tittar på tvättmaskinen som snurrar runt, tvätten alltså, inte hela maskinen. Det här är nog det mest meningslösa inlägg jag skrivit på länge, tjillevippen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela