Proud Mama

Världens bästa tisdag?

Publicerad 2009-12-15 15:53:45 i

Man ska ju tänka positivt, eller? Nu har det gått alldeles för länge sen sist jag var inne här....Det har hänt mycket så jag skyller på det=) I onsdags var vi på prisutdelning. Hampus företag vann pris för sin affärsidé i Venture cup. Det var jättekul att se eftersom man har varit med under hela tiden han har jobbat med det. Igår var han och pratade på P4 i "efter tre" eftersom de ville höra vad han gör. Min lilla lokalkändis :P. I fredags bakade jag lussebullar för första gången och jag var väldigt skeptisk till hur det skulle gå då jag aldrig bakat lussebullar innan men dem blev kanon goda. Aningens överjästa. Nu ska jag roa min son lite, see you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela