Proud Mama

Fika på stan

Publicerad 2009-02-04 21:40:53 i

Idag har vi varit hemma (ovanligt?) men vid ett så gick vi ut på stan en sväng. Jag skulle inte köpa något egentligen utom en mössa till Elliot som täcker kinderna mer tills vi ska till fjällen. Så vi styrde stegen till polarn & pyret och där var det ju jätterea! Jag hittade en massa fina saker, en skjorta och två tröjor och de kostade bara 50 kr styck. Superfina saker var det. Efter en stund kom min vän Birgitta och hennes lilla son Emil dit och mötte upp oss och de hittade också en massa saker på rean såklart:) Emil är bara några dagar yngre än Elliot. När vi hade fyndat klart så gick vi och långfikade på Wayne's, äppelmuffin och mocca latte, mmm. Elliot vet precis vad fika är nuförtiden så han åt nog upp en fjärdedel av min stora(!) muffin själv:P Jajja, efter det kollade vi i några seconhand butiker och Birgitta hittade ett par jättesnygga stövlar. Sen gick vi hem och lagade middag, lax med potatis och sås gjord på crème fraiche, avokado, sweet chili, salt och citron. Enkelt och väldigt gott.
Dagens fynd



En snusnäsduk till Elliot att ha på huvudet i sommar, pris 10 kr.



Superfin skjorta till E att ha till svarta smala jeans, pris 55 kr.



Jättefin tuff tröja som jag tittat på förut, passar till jeans och det mesta, pris 55 kr.



Ännu en jättefin piké tröja som passar det mesta, pris 50 kr.

Dagens middag




Kommentarer

Postat av: jjossee

Publicerad 2009-02-11 22:27:58

åh! det där såg ju sjukt gott ut!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela