Proud Mama

Good morning

Publicerad 2009-02-11 11:46:45 i

Nu har jag precis stoppat Elliot i säng för sin förmiddags lur,  hoppas att det går smärtfritt och att han somnar utan problem. Han är ju tyvärr snorig igen och då blir det ju automatiskt problem att sova med nappen. I går blev en lugn och trevlig dag. Först var vi hemma och Elliot långsov på förmiddagen så vi kom inte ut förrän kl 14.00 och då gick vi en sväng på stan. Jag köpte en jättefin randig långärmad tröja och lite undie's på H&M. Sen mötte vi upp Hampus när han slutade för dagen och så gick vi förbi ICA på vägen hem. Jag kom bara hem och vände för jag hade dejt med Märtha och vi åkte ut till "staden på landet" för att kolla in monkis utbud m. fl. Det blev såklart shopping där också men det blev inte dyrt. Det är så bra att H&M personalkortet också ger rabatt på monki och weekday=) Det blev ett jättefint linne som även kan användas som klänning till sommaren. Sen åkte vi hem till mig och hängde framför tv:n. Jag köpte även Burdas tidning för första gången igår. För er som inte vet så är det en modetidning med massa mönster så man kan sy de som man ser på bilderna. Alla kläder i den kanske inte känns 2009 men visst hittar man alltid något. Så nu ska jag bli bra på att sy en gång för alla. Så att jag kan förverkliga mina egna skisser nån gång. 

Idag ska vi möta upp Birgitta och ta en fika med henne och hennes son, ska försöka få till en dagens idag för nu var det längesen. Vi tänker även på Sanna idag...hoppas du blir bättre snart gumman=)! See you later.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela