Proud Mama

Nu är jag hemma

Publicerad 2009-02-26 00:57:32 i

Jag kom hem vid tio efter en lång men rolig dag=) Det blev jättebra och det var superkul att gå visning inför 50 st frisörer, men nervöst. 


På scenen, jag och två modeller till blev valda till presentations modeller=) och fick komma in tre gånger.


Söta Anja med sitt härliga afro=)


Emelie som hade långt hår från början men var vågad nog att klippa en cool Rihanna-frisyr.




De supergulliga och väldigt duktiga frisörerna Cilla och Christoffer.


En väldigt trött Linda, nu ska jag gå och joina mina älsklingskillar..



Jag gjorde även största praktvurpan idag, eller nu är det så sent så det blir igår, men mer om den och fler bilder kommer imorgon, sleep tight.

Kommentarer

Postat av: Hampus

Publicerad 2009-02-26 08:11:46

älska dig snygging,puss

Postat av: mamma

Publicerad 2009-02-26 09:06:02

Oj, va´ fin du var, men det är du ju alltid för din mamma.

Postat av: beccawiklund

Publicerad 2009-02-26 20:56:17

hjälp vad fin du var :) supersnygg i håret! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela