Proud Mama

Stiltips

Publicerad 2009-02-24 10:48:57 i

Igår fick jag en fråga om lite mer stiltips för killar, och det var ju jätteroligt eftersom mode är mitt största intresse=) Frågan löd så här:

"Men var ska man kolla om man vill ha lite mer koll om vad som är mode ? något som inte är så överdrivet men ändå snyggt?"

Jag har ju mest visat den klassiska looken i mina tidigare inlägg men den "rockiga" stilen gillar jag också. Så nu har jag försökt hitta lite inspiration och lite länkar till bra herrmode.






Bilder från thesartorialist.com

Det är ju mycket kavajer nu men här kan man ju få lite tips på hur man kan "klä ner" den så att det inte blir lika strikt. Känner man sig inte bekväm i kavaj så kan man ju matcha med en skinnjacka i bikermodell istället.

Länkar för inspiration:

www.kingmagazine.se/www.cafe.se 

www.manolo.se

www.stureplan.se

www.damernasvarld.se/dvman


och här kan man shoppa:

www.asos.com

www.nelly.se

www.zoovillage.se


Det här är var jag kan komma på just nu men hittar jag något mer så uppdaterar jag såklart. Hoppas att det kan vara till någon hjälp=).



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela