Proud Mama

Tisdag

Publicerad 2009-02-17 14:11:26 i

Idag har det inte hänt så mycket här hemma. Jag håller faktiskt på att städa, kors i taket, jag har äntligen fått tummen ur och börjat röja, men det tar ju sin lilla tid om man säger så. Jag gillar verkligen inte att ha det stökigt omkring mig men med för mycket saker på en liten yta utan förvaringsmöjligheter så blir det väldigt lätt så här. Elliot fick äta riktig mat idag, stuvade makaroner och köttbullar som jag mixade med mixerstaven. Han åt en stor portion och den här gången sprutade han inte ut maten på sidan av barnstolen(!) Tror att han har fått nog av den färdiga barnmaten man köper eftersom 70% av dem smakar likadant, så från och med nu ska han få äta mer mat som vi äter, man får låta bli att salta på hans del bara. Nu ligger han och sover igen så jag ska väl fortsätta saneringen:P Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela