Proud Mama

Att bada eller inte bada..

Publicerad 2009-01-12 11:24:19 i Elliot

Idag börjar kurs två i babysim. Elliot älskar ju att bada och plaska men han har ju varit jätteförkyld den här veckan så jag vet inte hur vi ska göra. Han är ju mycket bättre nu men fortfarande snorig och lite hostig. Det är hostan jag oroar mig för, det är ingen fara om man bara är lite snuvig. Man kan ju ringa till Bvc och fråga vad de tycker men eftersom vår lilla ängel sov till kl tio(!!!) imorse så var telefontiden redan slut (för jag behöver väl inte påpeka att jag inte vakna före honom:P) Vi får väl se vad som händer, ska försöka få tag på mor så jag kan rådfråga henne...


Nu är det inga problem att sitta, man är ju stora karln=)

 

Later

Kommentarer

Postat av: beccawiklund

Publicerad 2009-01-12 20:42:14

men sötpropp han är! saknar gosungen :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela