Proud Mama

Ett bra köp=)

Publicerad 2009-01-13 19:16:59 i

Idag klev vi upp halv nio, och det var lite skillnad mot tio som E har sovit till ett par dagar nu men det får väl duga. Efter frukost och sovning så träffade vi mamsen på stan och eftersom vi fått ett presentkort på Cervera så blev det en tripp dit också. Jag gick en stund och kikade på avdelningen med porslin och sånt men kom inte på nåt speciellt som vi kunde tänkas behöva, inget roligt i alla fall...men sen gick jag till avdelningen med möbler och lampor och diverse och där mitt på ett bord stod dem, de sötaste stilrena lampor jag någonsin sett så jag var tvungen att köpa dem, det var inget att fundera på:P Efter det gick vi hem och åt och E sov lite till och nu har Hampus kommit hem så han bytte av mig vid disken, suck. Hur mycket skulle man inte ge för en diskmaskin, snacka om tidsbesparande! 


Dagens bra!



Dagens söt!!! Ligger på golvet bredvid mig nu och myser:)

Tata


Kommentarer

Postat av: beccawiklund

Publicerad 2009-01-13 22:06:53

1. Jag saknar Elliot.

2. Suuuupersnygga lampor! , såna vill jag också ha.

3. Vi har en liten diskmaskin på bänken i köket, det funkar huuur bra som helst, och jag tror dom är rätt billiga att köpa om dom är begagnade. Vi har nyss gett bort en som vi hade över :/ :P

Men små diskmaskiner är jättebra. :)

Postat av: systerslarvig

Publicerad 2009-01-15 00:14:20

Vaddå, ska man köpa porslin som man verkligen behöver? Det har jag missat... =P Vi måste ses snart innan go'knulen växt om mig också! Hän växer så de knakar ju!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela