Proud Mama

Middag

Publicerad 2009-01-27 20:10:15 i

Idag tog jag mig äntligen i kragen och gjorde hemmagjorda biffar=) Jag blev så inspirerad förra veckan när Anna (www.annaviberg.blogg.se) hade gjort det, det såg så gott ut! Jag har aldrig gjort biffar själv utan bara med mamma när man bodde hemma så det var på tiden att prova. Det blev superbra! Kände mig extremt huslig och de smakade jättgott. Gjorde även hemmagjord sås till, man kan ju inte äta pulversås till hemmagjorda biffar.



Mmmm...

Kommentarer

Postat av: Anna Viberg

Publicerad 2009-01-27 22:04:40

Åh vad glad jag blir!! Haha... Visst e det gott med hemmagjorda biffs? Det slår det mesta? Har man sedan hemgjord sås blir det extra gott. Bra jobbat Linda! Men du, jag tänkte på en grej... När du vill länka till ngn sida.. Det är inte så svårt.. Bara markera texten du vill ska bli en länk och klicka sen på ikonen som ser ut som en "kedja" - vips så har du gjort en länk!



Kram!!

Postat av: mamma

Publicerad 2009-01-28 11:17:26

Oj, vad det ser gott ut, värsta restauranguppläggningen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela