Proud Mama

Ny vecka

Publicerad 2009-01-19 10:54:06 i

Nu är jag tillbaka igen efter den tre dagar långa bloggtorkan. Det var ju meningen att jag skulle på en kortvisit till Sthlm i fredags på en konsert i St Klara kyrka men självklart så blev jag sjuk natten mot fredag så mamma som skulle vara barnvakt till Elliot fick ta hand om både mig och honom:P Men det var ju trevligt att få besök i alla fall, lillebror Robin och hans tjej Rebecca kom också och hälsade på, mycket trevligt! Pizza och Ben & jerry's  är ju aldrig fel heller. På lördag hade jag ju tagit ledigt så vi gick en sväng på stan och fikade, på kvällen köpte vi thai- mat och sen skulle vi parkera i soffan men Elliot ville inte somna förrän halv tio så när han väl hade somnat hann vi bara kolla på film i fem minuter innan Hampus somnade också. Igår jobbade jag som vanligt men känner mig fortfarande hängig. Idag är det ju babysim så nu när Elliot är frisk så får jag väl bita ihop och fara ändå för det är ju så roligt för honom, och mig för den delen. 
  

Kommentarer

Postat av: Anna Viberg

Publicerad 2009-01-19 22:40:38

Ja jag har ju väntat på update! Äntligen. Abstinensen stillad =) Nä, seriöst.. Men man blir nästan lite beroende av bloggläsning... Måste veta vad just den personen gör om dagarna! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela