Proud Mama

Tisdag

Publicerad 2009-01-27 10:46:20 i

Måste bara börja med att säga att det förra inlägget inte var menat på så stort allvar=) Hampus blev lite stött och trodde att alla skulle tro att vi hade värsta bråket:P Jag var ironisk när jag skrev det men jag vet inte om det märktes, jo det borde det ha gjort. I alla fall börjar jag ta mig ut ur dimman, har legat däckad i influensa eller nåt åt det hållet, huvudet har värkt konstant och varje gång jag har försökt röra mig över golvet har det känts som att jag ska svimma. Detta hände natten mot söndag men på lördag var jag med på en helt underbar möhippa. Vi började med att träffas hemma hos oss, utom den blivande bruden, där vi gjorde iordning brunch. Sen bar det av hem till henne för själva kidnappningsmomentet=) Hon blev så chockad gumman att tårarna kom. Efter det åkte vi tillbaka hit och åt och efter det dansade vi salsastreet, vi var på spa i fyra timmar och avslutade dagen med ett restaurangbesök(italiensk). Jag hade så roligt och trevligt och allt blev väldigt uppskattat. Kanske kommer bilder senare men det måste jag kolla med de inblandade först i så fall=) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela