Proud Mama

Torsdag

Publicerad 2009-01-15 23:59:30 i

Idag har varit en ganska lugn och trevlig dag, vi vaknade vid nio tiden men eftersom jag har haft så svårt att gå och lägga mig så kände jag mig ändå överkörd av en ångvält. Vi klev upp i alla fall och eftersom lägenheten var städad och fin så blev jag genast på bättre humör. Vid kl ett var vi och kollade på en lägenhet, riktigt fin hyres trea, även att hon som hade visningen hade ring mig förut ikväll men jag missade det, jag ringde upp men fick inget svar så vi får se imorgon hur det blir... Efter visningen var vi på babysång på elimkyrkan istället för där vi varit förut. Elliot tyckte det var suuper skojj, han var så söt, tittade på alla andra barn och var helt fascinerad. Tror att han tyckte det var roligare där. Efter det var han helt utmattad av alla intryck och sov 50 min i vagnen medan jag gick en sväng på stan. Vågade inte gå in på Zara idag för varje gång jag gått in där på sista tiden har jag gjort värsta kapen men jag måste lugna mig nu... Middagen blev smörgåstårta hos Hampus mormor för hennes bror fyllde 70 år förra veckan så vi firade honom. Ja det var väl det hela. Imorgon bär det av till Stockholm på en snabbvisit.....later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela