Proud Mama

Tvättardag!

Publicerad 2009-01-05 14:01:52 i

Idag står det en massa ärenden på schemat, bland annat att tvätta, den första maskinen är i full gång. Tack och lov så har vi en tvättmaskin i lägenheten så jag behöver inte springa till tvättstugan hela tiden. Som vanligt så har min mobil ramlat ur fickan på jackan så den ligger med all säkerhet i bilen sedan igår, så om någon har försökt ringa mig är det därför jag inte har svarat. Nu måste jag hoppa in i duschen medan Elliot fortfarande sover....

Later!




Hehe, den som kunde göra så ändå? Skojjar bara mamma:P

Kommentarer

Postat av: systerslarvig

Publicerad 2009-01-06 19:20:24

Wow, jag gillar verkligen tvättråds-lappen! =D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela