Proud Mama

Why?

Publicerad 2009-01-08 12:39:05 i

Ni kan inte ana vad som nyss hände här hemma! Någon knackar på dörren, och med tanke på hur han knackade så förstod jag att det inte var mamma eller Hampus som stod utanför. Det var det inte heller, gissa vem det var.........en vaktmästare från tvättbjörnen!! Det var kanske två och en halv timme sen Hampus gjorde felanmälan så jag var ju inte riktigt beredd på besök så snabbt. I vanliga fall kan det ta två veckor innan man överhuvudtaget får tag på en människa att anmäla till. Min outfit var i alla fall inte av denna värld så om jag inte hade frusit så mycket så hade jag låtsats att vi inte var hemma så hade han fått komma tillbaka en annan dag. Men han fick i alla fall komma in så jag hoppas verkligen att det ska bli varmt eller varmare här nu! Frågan är då varför vi inte har fel anmält tidigare utan väntade till Januari när det nu gick så snabbt?

 

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2009-01-08 13:11:08

Grattis! Är det verkligen sant? Skit i outfiten, huvudsaken är att det bli varmt.

Postat av: systerslarvig

Publicerad 2009-01-08 15:38:23

Hoppas verkligen det blir ändring nudå! Jag väntar med spänning på fortsättningen ;) KRAM

Postat av: beccawiklund

Publicerad 2009-01-12 20:38:56

Åh, underbart! Tänk vad mycket en liten felanmälan kan göra. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela