Proud Mama

Att sova eller inte sova?

Publicerad 2009-03-13 09:47:49 i

Vår lilla darling ligger för ovanlighetens skull och sover just nu 09.27 men jag är uppe. Då kanske ni som vet om att jag är världens sämsta morgonmänniska undrar om jag har blivit knäpp? Men det är så här att idag släpps biljetterna till U2:s spelning på Ullevi i Göteborg och jag tänkte att det hade varit roligt att se dem. Har för mig att biljettsläppet var kl 09.00 men när jag försökte logga in på ticnet.se så hamnade jag i någon form av kö, "din väntetid beräknas vara mer än 15 min", hipp hurra, men jag får väl vänta och se då. Det skulle faktiskt vara riktigt skoj om jag fick tag på biljetter, det var ett tag sen jag var på konsert nu...



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela