Proud Mama

God morgon torsdag!

Publicerad 2009-03-19 09:39:17 i

Idag ska vi gå på babysång, det var ju ett tag sen så jag tror Elliot kommer bli jätteglad. Han dansar ju så fort han hör musik nu så det blir nog toppen. Men det börjar inte förrän kl 13.30 så ska vi tvätta och baka innan dess. Jag ska provbaka morotskakan som Emeli hade gjort när jag var där sist. Apropå det så ska jag ju hälsa på henne i eftermiddag. Nu måste jag gå till Elliot som har kommit in i sin första trotsperiod. Om han måste sitta själv i mer än fem minuter så gråter han, om han måste byta blöja blir han super arg, sova ner honom är inte det lättaste för tillfället heller. Nu skäller han på mig också, "dä dä dä"! Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela