Proud Mama

Careerbuilder.se

Publicerad 2009-11-25 11:04:04 i

Jag är medlem på careerbuilder.se i ett försök att förbättra mina chanser till jobb. Den sidan fungerar lite som manpower ungefär. Så en eller två gånger i veckan får man mail från dem på förslag på jobb som de har tagit fram som de tycker passar mig. Idag fick jag de här förslagen:
1. Fysisk manlig skådespelare sökes till fars.
2. Asset accountant. - (civilekonomisk utbildning krävs)
3. Asset accountant expert.
What???!!??
ps. jag skriver alltid texten med stycken men när jag ska publicera inlägget så trycks allting ihop, även om jag sparar inlägget först. Varför blir det så??? Jag blir galen! ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela