Proud Mama

God natt!

Publicerad 2009-11-02 22:48:12 i

Idag har jag jobbat på H&M och vi har inventerat lagret. Imorgon ska vi inventera butiken också. Mamma var snäll och hämtade Elliot på dagis och lagade middag till oss, mysigt! Jag ska inte vara på jobbet förrän kl 18.00 imorgon så vi får se om vi hittar på något på dagen. Elliot är snuvig och lite kinkigare än vanligt så jag hoppas inte att han åker på nån förkylning eller liknande. Har ägnat kvällen åtl att skriva ett CV. Ska söka ett jobb på onsdag så jag hoppas verkligen att jag får det. Wish me luck! Nu måste jag verkligen sussa. Kombinationen kvällspigg och småbarnsförälder är inget vinnande koncept. Tro mig!

Kommentarer

Postat av: systerslarvig

Publicerad 2009-11-03 22:35:11

Lyckospark i baken och en lycka-till-bön skickas iväg! Åsså kanske vi kan ses i torsdag/fredag, eller vad säger du?? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela