Proud Mama

Måndag=)

Publicerad 2009-11-09 21:18:54 i

Idag har vi varit ute på Birsta en sväng och handlat lite julklappar faktiskt. Lite tidigt för att vara jag men jag orkar inte stressa i år. Jag har ju börjat mitt nya "ordningsamma" liv=), lägg märke till ironin. Köpte även en almanacka eller kalender som man kan ha med sig överallt. Ni som känner mig vet att det kommer fungera en månad kanske, sen kommer jag för det första att glömma att ta med kalendern över huvud taget. Jag köpte en julklapp men fick idéer till fler också. Det var bara Elliot och jag. Vi åt lunch på den nya taco-baren och Elliot fick enchiladas och jag en kyckling-burrito, men vilket skämt alltså. Kycklingen var hård och krut-torr och Elliots mat var inte så upphetsande den heller. Vad besviken man blir. Särskillt när det har supergoda enchiladas på café Charm mitt emot, suck, varför ska man alltid testa en massa nytt? Sen åkte vi hem och busade hela eftermiddagen. Till middag blev det potatisbullar och så har vi varit och storhandlat. Nu ska jag joina Hampus och kolla på "Dödligt vapen 4", precis min humor=) Natti natti.

Kommentarer

Postat av: H

Publicerad 2009-11-10 11:41:40

längtar efter mina älsklingar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela