Proud Mama

Dålig uppdatering!

Publicerad 2009-10-29 22:20:00 i

Ni får förlåta mig för det. Har mycket att tänka på. Ska göra nåt riktigt jobbigt imorgon, ser inte fram emot det alls. Efter det ska jag och mamma på Birsta i alla fall, det blir trevligt=) Jag var där en sväng igår och handlade ganska mycket faktiskt, på IKEA alltså. Två nattduksbord, två lampor, värmeljus, barnspärrar, gardiner till Elliots rum m.m. Så härligt att komma hem och göra fint. Alldeles snart ska jag visa hur det ser ut där vi bor nu, bara lite fix kvar. Nu måste jag sussa så jag är utvilad imorgon. Puss och kram!

Kommentarer

Postat av: anna v

Publicerad 2009-10-30 12:02:17

vad ska du göra??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela