Proud Mama

Trött tjej!

Publicerad 2009-10-25 21:04:00 i

Lilleskrutt sover, Hampus är inte hemma och jag sitter och myser i soffan. Elliot har pratat i sömnen för första gången=) "Pappa" ropade han, så jag gick in i sovrummet och kollade till honom men han sov som en stock. Jag är också galet trött efter helgens aktiviteter. Inte bra att gå och lägga sig halv fyra, usch. Det gick bra hela dagen men på eftermiddagen slumrade jag till i soffan=) Om jag orkar ska jag kolla lite på "åter till Cold Mountain" en av mina absoluta favvo filmer, om jag hittar dosan till TV:n vill säga, suck, Elliot gömmer den varje dag! Mamma blir galen=) Sov gott allihop!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-26 11:32:08

min vackra fru

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela