Proud Mama

Däckat i soffan

Publicerad 2009-09-30 22:32:34 i

Efter att jag hade hämtat Elliot på dagis åkte vi ut en sväng till Birsta en snabbis. Eftersom Elliots vantar redan är borttappade så blev det nya vantar, två nya pyjamaser och långkalsonger + såna där hållare till vantarna så de inte försvinner lika fort igen.
När vi kom hem gjorde jag lax i ugnen men eftersom jag hade bestämt med Birgitta att vi skulle åka och simma kl halv sex så hann jag inte äta utan åkte direkt till simhallen när Hampus kom hem. Vi simmade 40!!! längder! Med tanke på att det inte var igår jag simmade sist så är jag extremt nöjd med mig själv=) Men aldrig att jag simmar utan att ha ätit på hela dagen igen, när jag kom ut ur bastun höll jag på att svimma, sockerfall utan dess like! Så nu har jag ätit mat plus en halv chokladkaka för att piggna till igen. När jag kom hem och var som mest utslagen så smög jag in så att inte Elliot skulle höra mig eftersom han inte hade somnat än och det första jag hör är schh schh! Schh Schh! Schh schh! Då brann det för mig och jag hade lust att kasta en sko huvudet på honom (Hampus alltså). Han väsnades ju mer än vad jag gjorde?! Och jag hörde honom första gången. Då säger jag till honom "Vad håller du på med? Har du en skruv lös, (fast i andra ord=)? Tyst med dig! Då skrattar han som att han gjorde nåt roligt, vad är det för humor egentligen? Killar?? Nu är han hos sin bror och kollar på fotboll, lika bra det, skojjar bara. Puss Hampus=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela