Proud Mama

Det är ju kul att blogga=)

Publicerad 2009-09-17 20:25:37 i

Jag måste verkligen ta mig ur bloggtorkan nu!! Idag har Elliot varit på dagis några timmar och under den tiden var Emeli och jag i Birsta vilket resulterade i shopping. En jättefin chanel-liknande "dräkt" jacka, underkläder och vantar till Elliot. En av anledningarna till att jag bloggat så lite är att jag har fastnat i serien the hills, den är ju inte alltid superbra men nu när jag har börjat så måste jag se vad som händer. The city har jag ju kollat på förut och snart börjar äntligen en ny säsong. Imorgon är min avsikt att ta mig till gymmet, jag skriver det här så kanske det är större chans att jag går dit för annars så blir det pinsamt... Hade även en tanke på att putsa fönstren här hemma eftersom det av någon anledning är handavtryck på dem, särskillt i vardagsrummet. Jag ska eventuellt börja läsa till inredningskonsult men jag ska skriva mer om det när jag vet mer. STORT GRATTIS till en av mina bästa kompisar som fyller 25 år idag, hipp hipp hurra!! Snart kommer jag ner och firar dej, längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela