Proud Mama

Sängjakten är avslutad

Publicerad 2010-04-06 09:42:14 i Elliot

Som ni säkert vet har jag letat en säng med ljus och lykta till Elliot. Inte vilken säng som helst, en "växasäng" som dessutom ska se ut på ett visst sätt. Den ska vara vit och gammaldags i stilen och helst passa en prins. Inte helt lätt att hitta med andra ord. Jag hittade ju en för ett tag sen från Engelsson men vi hade inte lust att betala lika mycket för den som vi köpte vår egen dubbelsäng för. Den var lite väl dyr. Så jag har letat och letat och letat lite till. Kollat på blocket och tradera m.m. m.m. Så igår lyckades jag hitta en säng på blocket som var perfekt, både stilmässigt och prismässigt. Det var bara ett litet problem, den fanns i Hässleholm. Aningens lång bort kan tyckas, men så igårkväll hittade jag den perfekta sängen på lajbansson.se så nu blir det nog en beställning snart.





Vad tycks?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela