Proud Mama

ROXETTE!

Publicerad 2010-08-08 23:25:35 i

Hej på er!

Jag har inte lyckats komma igång med bloggen än efter semestern trots att jag jobbat i fyra veckor... men men... Imorgon åker vi till Gotland och Hampus syster Emma och hennes Patrik. Så blir det två dagar i Stockholm också, men jag klagar inte. Vi åker i ottan så jag borde egentligen sova vid det här laget men jag har packat och städat och gjort iordning fika.

Igår var det alltså äntligen dags för konserten och den var så fantastiskt bra så jag vet inte vad jag ska säga mer. Jag kommer leva länge på den. Ungefär så här glad var jag...









Hampus va också med på noterna...



Vi hade ju egentligen sittplatser men de var så långt ifrån så vi lyckades charma oss ner till planen istället och då kom vi jättenära, där var det mycket mera röj än på läktaren också=)





Typ så här nära va vi men tack vare brorsans objektiv kunde jag få några sjyssta
närbilder också! Vill ni se dem får ni hälsa på =)


Elliot var ju hos mormor inatt så jag vaknade 11.15, med världens huvudvärk, så länge har jag inte sovit sen Elliot föddes, kände mig som en tonåring! Utan röst och med världens kramp i armarna, men det var helt klart värt det. Nä ni, nu måste jag hinna sova lite. Jag ska ta massa bilder så uppdaterar jag på söndag när vi har kommit hem. Ha en skön vecka!

Natti natti!



Kommentarer

Postat av: beccawiklund

Publicerad 2010-08-09 01:02:11

sjukt söt bild på dig. :D hoppas ni får det superbra på semestern!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela