Proud Mama

Det går bra nu..?

Publicerad 2010-02-19 10:01:18 i

Godmorgon på er allihop!

Den här kraschen har ökat mitt läsarantal ordentligt och det är ju alltid trevligt! Så för spänningens skull passade jag på att göra jordens praktvurpa på väg upp till dagis idag. Det såg nog väldigt roligt ut. Mina handleder tyckte däremot inte att det var så kul...

Igår var Hampus hemma och pysslade om mig. Vi var och tittade på några bilar och fick även låna hem en bil över natten. En helt ny ford mondeo, känner mig som en prinsessa när jag kör den. Jag menar bara en sån sak som att den har värme!! Så nu sitter jag och funderar på vad jag ska hitta på för att få använda bilen så mycket som möjligt innan vi ska lämna tillbaka den...

Har försökt plåstra om mig så gott som möjligt för att inte Elliot ska bli vettskrämd varje gång han ser mig. Han pekar på min panna då och då och säger ,aj, aj, aj. Det är ju lite svårt att förklara för honom att " ja du vet mamma körde bil och krockade med en älg så hon fick hela rutan i pannan och därför ser det ut så här". Nu törs han i alla fall vara i närheten av mig, igår morse var han lite skeptisk.

Ha en bra Fredag och kör lugnt!





Mammas hjärta!

Kommentarer

Postat av: anna v

Publicerad 2010-02-19 10:21:08

Vilken charmig liten kille!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela