Proud Mama

Pulkaåkning och middag hos gammelmormor

Publicerad 2010-02-28 20:31:04 i

Kom hem från en mysig middag hos Hampus mormor för ett tag sen. Elliot ville inte somna men nu har han knoppat in. Har verkligen njutit av min lediga helg men imorgon är det back to reality igen. Ja jag ska ju inte jobba men Elliot ska till dagis och jag ska plugga. Vi såg på "Sommaren med Göran" igår. Riktigt rolig film faktiskt med feel good känsla. Rekommenderas om ni inte har sett den. Har njutit av våra fina vardagsrumsfönster sen i torsdags då det blev klart med lampor och blomster arrangemang. Ha en skön kväll. Nu blir det fika!


Måste förresten bjuda på en kommentar från maken igår:

Hampus: Är det okej om jag följer med Jonas och tränar ikväll?

Jag: Jamen du kommer ju inte märka någon skillnad om du bara hänger med en gång varannan månad!

Hampus: Jamen om man redan är tränad så bahöver man bara träna en gång i månaden ungefär, för att uppehålla det!

Jag: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela