Proud Mama

Barista

Publicerad 2010-03-25 21:08:48 i

Idag var jag ledig så på förmidagen tog vi en promenad ner på stan där vi mötte upp Paula. Så roligt att äntligen ses igen! Jag kommer inte ens ihåg när vi träffades sist. Vi lunchade på Barista och sen gick vi en sväng på stan, jätte mysigt! Sen gick vi hem och Elliot somnade i vagnen så jag fick bära upp honom, och när jag var klar med det var jag så trött så jag somnade i soffan. Klev ju trots allt upp ungefär 06.00 med skrutt i morse. När jag vaknade kom Birgitta och Emil på besök och fikade och härjade så vi har bara haft det bra idag!





Paula och Elliot busade så vi alla fick ont i magen av skratt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela