Proud Mama

Chokladbollar

Publicerad 2010-03-02 11:54:31 i Resor

När vi hade kollat på bolibompa ett tag i morse tittar Elliot på mig och säger "fåå"? Det betyder alltså får som i sin tur betyder Fåret Shaun. Så han fick sitta i stolen i köket och kolla på "fåå" medans jag bakade chokladbollar. Hittade ett recept på nätet och de blev väl ganska bra. Det satt inte ihop så bra så jag fick i princip pressa ihop dem, rulla var liksom uteslutet. Elliot gillade dem i alla fall, han åt fyra stycken men sen fick jag hejda honom. Nu sover han på söta örat så jag hoppas han sover bort den dumma hostan.

Hade tänkt lägga upp lite bilder från i förmiddags men det vill sig inte så jag lägger upp dem senare om det fungerar. Nu måste jag plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela