Proud Mama

Det har inte snöat, det ser bara ut som så!!!

Publicerad 2010-03-18 12:49:44 i

Vi är hemma och gissa vad *trumvirvel* ÄR SJUKA!!! Hipp hurra för här kommer bumbibjörnarna!!! Ja, det har slagit slint på riktigt!

Elliot sover och jag ska baka cookies. Vi ska till dagis i eftermiddag ändå på kvartsamtal för hans underbara fröken ska ju sluta. Han har nästan missat hela hennes sista vecka vilket är så tragiskt.... men vi hoppas som sagt att han får komma till hennes nya dagis i höst men man vet aldrig.

När han vaknar ska vi åka till Birsta på ett litet mission, vad det är tänker jag inte avslöja än.... Imorgon bär det i alla fall av till el stockholmo om nu inte Elliot (eller jag för den delen) bestämmer oss för att bli ännu mer förkylda.

Nä nu måste jag hasa mig iväg in till köket och sätta igång....






Någon som inte har alla indianer i kanoten??





Tack snälla Emelie fär igår, jag blev suuper nöjd! I like it a lot!

Kommentarer

Postat av: emelie

Publicerad 2010-03-18 20:01:16

snygging!!

du får ta och lära mig att baka cookies:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela