Proud Mama

Good morning

Publicerad 2010-03-17 08:38:44 i

Elliot är hemma idag med och jag ska jobba 12 - 17 så Hampus får vara hemma med honom men ikväll ska fina Emelie komma hit och ta tag i mitt ris till hår. Har inte klippt mig sen i juni typ och utväxten börjar ta över för mycket. Ska bli så skönt att bli fixad tills vi åker om vi nu kommer iväg. Nä nu måste jag förpassa mig till duschen, så här kan man inte se ut när man ska jobba :P.

Dagens kommentar:

Hampus: Jag mår inte bara illa, jag är tjock också!

(eventuell gravidvarning på honom?)

Ha en bra onsdag!

Kommentarer

Postat av: jonassi

Publicerad 2010-03-17 14:22:33

Sätt hampus i träning under mig, så ska vi se att det ordnar sig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela