Proud Mama

Jag gillar att baka...

Publicerad 2010-03-06 23:00:32 i

Jag gillar att baka, jag gillar att baka, jag gillar att baka... Jag var tvungen att tänka så ikväll när jag kom på att jag skulle baka en långpanna till Årelägret, som ska vara klar att skickas med imorgon förmiddag, suck! Så efter melodifestivalen studsade jag glatt in i köket och började vispa, not. Jag hade ju lovat och jag vill ju hjälpa till så det var bara att ta sig i kragen. Nu är det i alla fall klart! Har packat ner det mesta för jag tänkte skicka med allt som går med bussen imorgon (barnvagn, resesäng, blöjor, kläder, nappflaskor, kläder, tuttar, hakklappar, barnstolar, m.m. m.m.) så jag bara behöver ha en liiiten väska, en pulka och Elliot med mig på tåget. Nu blir det sängen. Good night folks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela