Proud Mama

Jahaja

Publicerad 2010-03-23 20:46:40 i

Vet inte riktigt vad jag ska skriva för jag har inte gjort något intressant idag, bara jobbat. Det var ganska lugnt, vi fick upp varorna gansa fort sen var det bara att städa och vika vika vika. En obehaglig men rätt komisk grej hände på eftermiddagen när jag skulle städa på underklädesavdelningen men jag vet inte hur klokt det är att skriva om sånt på bloggen. Förmodligen inte även om jag skulle kunna ha en blogg enbart om komiska jobbhändelser.

Hampus mamma hämtade Elliot på dagis och lagade mat till oss vilket var jätte gott! Sen har vi röjt lite i kaoset och jag har tagit en låång dusch och fräschat till mig lite. Nu var det tänkt att jag skulle plugga men ni märker ju hur bra det har gått?

Har ni hittat på nåt trevligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela