Proud Mama

Städa, städa varje fredag

Publicerad 2010-03-05 12:30:24 i

Det har vi pysslat med hela förmiddagen. Det finns inget tråkigare än att plocka grejjer överallt. Jag skurade åtminstone toaletten igår kväll. Nu ska jag "bara" bädda sängen, dammsuga och torka golven och piffa lite. Det skulle inte skada med en bukett tulpaner heller.... Elliot sussar och när han vaknar blir det nog en tur till affären och så måste vi hämta barnvagnen på dagis. Han är ju fortfarande krasslig men det verkar gå åt rätt håll så han fick vara hemma idag också. I eftermiddag ska vi få besök av min kusin Lotta och hennes familj, superkul! Elliot kommer gilla att få besök av två småkillar=). Vi ska nog beställa hem mat tror jag men jag ska försöka få till en efterrätt i alla fall så det blir riktigt fredagsmys. Nu blir det lunch för min del, sen fortsätta städa och fejja, suck, men underbart när det är färdigt!





Yoghurtpussar!

Kommentarer

Postat av: mormor

Publicerad 2010-03-05 12:51:54

Puss på dig också min älskling!

Postat av: systerslarvig

Publicerad 2010-03-05 16:01:09

Yoghurtpussar tillbaks ;*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela