Proud Mama

En morgon hos familjen Lundgren

Publicerad 2010-05-28 09:43:35 i

Vad har jag gjort för att förtjäna denna fantastiska men ack så busiga son? Jag var ju en sån ängel när jag var liten, ellerhur mamma?

Jag klev upp halv åtta, placerade Elliot i barnstolen inne på toaletten och datorn på tvättmaskinen och slog på fåret shaun, allt detta så att jag skulle kunna duscha utan att han river lägenheten medan. Så långt allt lugnt. När jag är klar tar jag ner honom från stolen, klär på honom, ska bara blåsa håret lite när Elliot kommer med choklad i halva ansiktet för att Hampus har lämnat massa cookie-bitar på golvet sedan de åt "frukost". Ingen skada skedd, tvättar av honom och han går in på sitt rum och åker rutschkana, jippie tänker jag och försvinner in i sovrummet för att klä på mig.

När jag kommer ut har Elliot precis hunnit stoppa ner handen i toaletten för att plaska lite men ingen skada skedd den här gången heller. Tvättar av honom och hämtar mobilen och lägger den på toalocket och sätter mig på huk för att fixa nåt med Elliot, oklart vad? Snabbt som ögat tar han mobilen och öppnar locket och kastar ner den i toaletten. Jag hinner bara försöka kasta mig efter den för att förhindra att den åker ända ner....tror ni att jag hann?

Att jag har ETT ÅR kvar att betala på den gör bara det hela ännu roligare!

Over and out!

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2010-05-28 13:57:17

hahahahaha han låter ju som en riktigt gofis ;P

pok

Postat av: systerslarvig

Publicerad 2010-05-28 17:55:00

Haha, underbar morgon!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela