Proud Mama

Sleepy

Publicerad 2010-05-18 00:05:15 i

Borde sova för längesen men kan inte få mig själv att gå och lägga mig...

Till middag idag blev det kyckling sallad utan sallad. Alltså sallad när den är som bäst=). När vi hade käkat gick vi ner på stan en timme innan det stängde. Det var ju så fint väder så man kan ju inte vara inne. Elliot har ju sååå mycket energi också så han älskar att vara ute. Han säger bara "doot" "doot" det första han gör på morgnarna. Det betyder alltså gå ut! Vi gick ner på stan eftersom Elliot behövde lite grejjer till dagis. Det blev en vind-fleece, ett par snygga, praktiska och nätta sneakers som det dessutom var bra pris på, en halsduk, två par linnen och ett par shorts. Jag provade några klänningar men det blev inget köp idag i alla fall.

När vi skulle gå hem fick Elliot kliva ur vagnen för då var han less och hade för mycket spring i benen. Han sprang nästan hela vägen hem, och då var klockan efter sju dessutom så egentligen skulle han ha sussat. Han var så lycklig och det är så kul att se hur glad han är när han får upptäcka saker. Han gick upp och ner för varenda trappuppgång vi passerade. Har en massa fina bilder på honom från ikväll men de är på Hampus telefon och jag orkar inte leta reda på sladden just nu....

Sov gott!


ps. Ja mamma, jag vet att jag ska gå och lägga mig i tid :P





Pasta, kyckling, tomat, mozzarella, mangoraja och kicken and steak krydda= GOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela