Proud Mama

Tired mama

Publicerad 2010-05-10 22:19:45 i

Idag har både mor och son varit hemma pga sjukdom, IGEN!!! Jag fick vara frisk tre dagar förra veckan. På fredag kväll började jag få ont i halsen och sen var det kört. Resultatet: halsfluss OCH bihåleinflamation igen. Så idag blev det en tur till läkaren och nya mediciner. Utöver det har vi haft den längsta tråkigaste dagen ever tror jag. Jag har knappt orkat med mig själv men Elliot har ändå varit pigg trots sin hosta. Det resulterade i ett stycke trasig pajform, två stycken ivägkastade glas (av plast) med innehållande vätska, ett stycke plaskande i toaletten, ett stycke utbrott för att skrutt inte ville gå in i duschen och ett stycke utbrott för att skrutt inte ville kliva ut ur duschen, osv, osv.

Slut på gnäll, nu måste jag krypa ner hos min lilla sjukling som hostar och hostar...







Vi har i alla fall hunnit med att sjunga och spela lite piano=) Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela